Monday, January 25, 2010

dea speee ??? grr

smalam en sheroo pegi sekolah auw petang uh,
nun shaff,iz and syahirah,
then sampai sampai jeaa budak ramai da ada,
act,hari tuh huda na kenal kan sheroo nun someone,
name dea syukri.
HAHA !
act,da biase da kumen kumen nun si syuk tuh dalam ms,
juz ta pernah jumpa.
dea tuh ex-student kat smkut tuh.
hahaa,
kalau mase kumen kat myspace tuhh.
haihh.
banyak jeaa na bebual.
bilaa da jumpa depan mata.
hahh kauuu !
maluu gilaaa.
hahaa.
idk laa npe i maluuu.
bhahaa ;DD
okeeokee,
balik pada cerita tadi,
smpai jea kat sekolah terus laa gerak pergi padang en,
pastuh,
si shaff nun iz na bagi name kat sir,
na test tuk lontar peluru,
hahaa,deaorang pasukan biru,
shero merah,
tapi sebab kan suda nampak syuk kat tmpat lepak si huda,
sheroo ta na laa lepak nun deaorang,
ikut jea laa bontot si shaf nun iz tuh.haha.
mase men lontar peluru tuh,
mmg besh gilaa laa.
kelakar !
yea laa kan,
baruu na belajarr.
hahaa
pastuh terpakse jugak pergi tempat si huda tuh sebab kena tulis kehadiran
hahaa.
sumpahh weyhh
maluu.
si syuk punn ta cakap pape en,
bengang laa,
hahaa
then malas r en na stay situ lelama,
so gerak p tempat lain,
duduk kat tepi padang,
then sheroo terdetik hati na ngok handphone,
pastuh ada one new message and one misscall ,
haha,
yang mcet tuh dari *** !
hahaa,
*secret !
yang misscall uh shero ta kenal.
then shero mcet r budak yang shero misscall tuh,
shero mcet,
cpeee haaaa ?
then dea reply.
aku la
pelik en,
tetiba cakap akuu,
haha,pastuh sheroo mcet,
kauu ? cpee kauu ?
then dea reply,
awk kat mane ?
hah ! korang tgk ! apa tak nyer aku pelik,kejup aku kejap kauu,haihh,
pastuh sheroo mcet laa,
sy ? kat sekolah,why ? ne spe haa ?
dah tuh dea reply,
da dtg da tadi,sy ta tawu awak perasan kea ta,
ta paham sheroo mase tuh,
then shero balas,
siapa ?
pastuh dea balas,
kat depan kauu,
sheroo pelik r en,
depan shero shaff,
then bila tanyee shaf dea cakap bukan dea.
da tuh tgk numbe fone dea punn bukan numbe dea,
sheroo test call,ncet iz nun shaf dua dua ta bunyi padahal bukan silent !
cpee ntahh.
grr,then si iz da geram da sebab ada orang kacauu akuu en
*hahaa ! macam bodyguard akuu jeaaa ;D
then dea rampas ncet akuu dari akuu and mcet budak tuh cm ne,
cbe kau tunjuk kan diri kau spe,jangan jadi pengecut,berani face to face r nun aku skrang,
hahaa,
gilaa laa iz.
protect akuu gilaa gilaa.
kowang tawuu jea laa en,
kat padang tuh bukan ada sepuluh orang,
ada na dekat seratus org tawuu taa.
mane aku tawu cpe mcet akuu.
huhh.
then budak tuh ta mcet pun.
si huda,dina and zuid dtg tmpat aku,
tanye apasal,
hahaa,
bila akuu cter,
deaorng pun ta tawuu cpe,
haishh,
cpee jeaa.
then akuu ikut dina naek atas,
pastuh dina bawak g tempat ada syuk sekali,
hahaa,
so lepak laa kteorg berlima same sama,
aku,syukri,huda,dina ,nun zuid,
aku ta bercakap banyak pun,
hahaa,
maluu laa.
hahaa,
then si huda nun zuid na balik,
so syuk pun balik nun dea sekali,
hahaa,
da jumpa depan mata ta na tegurr,
ahhaa,
ap laa kauu sherooo !
pastuh balikk r,
my dad amekk,
then da dlm keta na balik en,
aku tgk mcet yang tadi ta di balas,
risau gak aku,
yea laa,
agaknyer budak tuh takot taa.
hahaa,
then shero mcet,
ehh,yang anta tuh tdai kawan sy,bukan sy,sorry aw,
pastuh ta di balas,
akuu punyer firasat cakap tuh numbe perempuan !
tapi aku ta tawuu r,
maybe deaorang na kenakan aku,
agpun,yang tawu numbe akuu kat sekolah baru neyh juz geng perempuan,lelaki pun qamarul jeaa.
mane ada lagi en,
hahaa,papee jea laaa.
balik aku masuk bilik terus call org tuh,
then bila aku call dea senyap jeaa.
pastuh macam mengeluh,
then terus off fone,
huhhh,
mmg macam s**l jea off fone orang,
hahaa,
then dea balas,
its okay i know tht msg ws from ur friend,i saw it.
makneyr dea ada kat sekeliling akuu mase tuhh,
tai speeeee ?
hmm,ntah.
pastuh shero balas laa,
hm,whuteva laaa. papee un en sorry auw,assalamualaikum,
then dea balass,
haha,no prob !
hahaa,
papee ntah,
then shero
balas one question bolee ? manee dapat numbe sy ? awak spee haa ?
then dea reply,
jap na mamam !
hahaa,
pelik en ?
haishh,
then sheroo balas,
hahaa,samee r,sy punn da lapaa,
hahaa !
mase tuh mmg tgh lapar.
then sampai malam punn dea ta mcet.
cpe ntah orng tuh
sheroo punn ta tawuuu.
cpe punn dea.
biar jea laa erk,
hahaaa,
cume sheroo ta sukeer org buad sheroo tertanye tanyee,
susaa au na tidoo.
hahaaa,
lantakk laa,

p/s kalau orang tuh baceer blog neh,
awk bagitahu cpee awk boleee ?
penad ouhh pikir spee awak =.=
hahaa,
relax laa,
kata kawan,
kalau na kenakan sy punn cukup laa tuh,
kang kena karma baru tahuu
hahaa,
take caree yaa ;DDD

0 comments: